Pudding Segera

Hi uols, seperti yang aku pernah janjikan dulu..aku akan tunjukkan contoh produk yang aku gunakan untuk pembuatan pudding atau jelly yang mudah, ringkas dan sedap....kebetulan semalam buatkan pudding untuk cik abang bawa jamuan raya...so teringatkan janji aku...terus aku snapkan gambar kotak pudding tu...tapi mahap la yer...mutu gambar amat tidak memberangsangkan sebab jauh malam...mata pun ala2 zzzzzzz jer...hehehe...



Pudding brand Nona ni jer la so far menjadi pilihan aku....senang nak buat dan confirm jadi...satu lagi yang penting...ada logo HALAL daripada JAKIM...so tak payahlah nak was2 menggunakannya....semalam aku buat dua flavour....bawah perisa honey dew....atas perisa mangga...ermmm...tentu sedap ditambah fruits coctail ditabur di atasnya...hahaha....



So kalau korang jalan2 hypermarket tu...jumpa kotak ni...sambar la 2-3 kotak...buat stok kat rumah...kalau ada tetamu nak datang boleh buat....kat umah aku memang ada standby jer pudding ni....ada satu lagi brand yang sama tapi jelly kristal...yang tu boleh guna bila buat puddding triffles sebab dia transparent so kalau buat puding triffles sangat cantik nampak buah2an bergolek2 dalam jelly kristal tu....hehehe...



Comments