Biskut Suji Pelangi

Salam Semua....dah fikir ke nak masak apa berbuka ni....aku ni masih tercari-cari lagi menu apa....ermmm...sebabnya sibuk buat sejenis lagi biskut ni....biskut ni antara biskut yang aku suka...sebab tu gigih nak buat sendiri...puas hati...hehehe....biskut yang aku maksudkan adalah Biskut Suji Pelangi....cedap2...



Bahan-bahan yang digunakan dan cara membuatnya cukup simple...aku rasa yang buat bisnes biskut ni memang boleh buat duit tul...janji rajin....betul tak??? actually...aku dah ambik resepi biskut ni dari kongsi resepi tetapi.... macam tau2 jer...tetiba Kak Ita dari blog Masam Manis buat biskut ni semalam...so apa lagi aku copy jer resepi dari situ...sapa2 yang berminat boleh tengok resepi kat sini  Masam Manis.



Kali ni aku buat biskut cepat sikit siap...sebab ada dua orang pembantu Dina dengan Piqah....kalau tak jenuh gak nak gentel satu-satu setiap warna tu.....tak sabar nak rasa berbuka nanti...hehehe..

Comments