Cornflakes Madu

Assalammualaikum...Salam Ramadhan..

Alhamdulillah...pejam celik pejam celik tinggal seminggu jer lagi Ramadhan akan meninggalkan kita...tak tahu sama ada ini adalah Ramadhan terakhir buat kita atau ada lagi Ramadhan buat kita ...Moga hari-hari terakhir Ramadhan ini kita dapat memanfaatkan dengan sebaiknya...

Bila cuti Sabtu dan Ahad ini biasalah aku rebut nak buat biskut raya la...sebab time cuti jer aku ada masa nak buat...itupun kena ada sorang memantau aktiviti sekecik Razin...sekarang ni...bukan main lasak lagi dia...senyap jer ada la aktiviti dia...kalau tak mengocak air akuarium (panjat meja), dia akan panjat tangga takpun memunggah pinggan mangkuk dalam kabinet dapur...dah berapa biji cawan dengan gelas dah pecah gara2 dia...tapi semalam paling geram sebab dia pecahkan set sudu kaca aku...waaaaaa!!!!....dah tak cukup dah set aku...kena pergi Minlon la lagi ni nak cukupkan set sudu sup aku...huhuhu...



Ni nak syer satu lagi biskut raya yang simple dan senang nak buat...pada yang kesuntukan masa nak buat biskut raya..... boleh try buat biskut ni...senang, sedap dan disukai ramai...hehehe...sapa2 yang berminat boleh copy resepi ni kat My Resepi ...confirm jadi....


Senang dan mudah biskut ni.... tak banyak bahan-bahannya....senang nak cari....kalau nak jimat lagi...jangan beli cornflake dalam kotak tu...mahal...beli jer conflakes yang dipaxs biasa dalam plastik....selalunya kat kedai2 bakery sure ada....so apa lagi yukk ke dapur buat Cornflakes Madu...

Comments