My First Air Tangan

 Assalammualaikum w.b.t..


Alhamdulillah hari ni....8 Ramadan 1432H....macam tak percaya...aku berjaya mencipta satu lagi blog yang dah lama aku idam-idamkan...sebelum wujudnya blog 1 dan 2...blog ini yang memang aku nak sangat ada...tetapi dek kerana banyaknya blog memasak yang bagaikan cendawan tumbuh lepas hujan.... dengan rasa rendah hati...aku simpan sahaja hasrat aku itu....

Tetapi ntah kenapa...tetiba tadi Syam (opismate) aku telah berjaya mengetuk semangat dan motivasi aku untuk aku create blog memasak aku sendiri...tak kiralah berjuta blog memasak lain yang dah ada....tapi ini blog memasak hasil air tangan aku sendiri....walaupun tak cantik, walaupun tak kemas, walaupun tak seindah orang lain...sekurang-kurangnya aku bersyukur dan berpuas hati...kerana ianya datang dari air tangan aku sendiri...betul tak kawan2...hehehe....


InshaAllah jika ada follower blog aku ni...jangan risau...blog aku ni confirm menunya yang mudah dan simple....sebab kalau menu yang susah aku sendiri pun maleh nak buat...hehehe...so kepada semua Selamat Datang ke Blog Jintan Manis....

Comments

  1. Bagus2...gud attempt. tapi kenapa nama blog ko kat atas tu jintan manis. letak le airtangan suzie...dengan pic ko dok basuh tangan ke hehee.. bukan apa aku perasan ada satu blog ni pun nama jintan manis gak cuma pic tak letak rempah ratus mcm ko. hehe...nanti aku cuba resepi2 ko ye. byk lagi nk kena beli brg nih. almaklumlah sblm nih tak pernah buat kek or biskut.

    ReplyDelete
  2. mmg pun dah ada blog jintan manis...tp sbb aku suka template tu aku tukar nama blog aku yg asalnya airtangansuzie...Jintan Manis nampak komersil sikit...kalau aku letak airtangansuzie mcm kampung lak rasanya...hehe...

    ReplyDelete
  3. nice blog....sharing is caring....:)

    ReplyDelete
  4. TQVM to be one of followers...

    ReplyDelete

Post a Comment