Followers

Thursday, 27 October 2011

Nasi Lemak

Hai uols...macam tak caya..pejam celik pejam celik...dah hari khamis hari ni....rasanya baru jer monday blues...hehehe....malam selasa hari tu balik dari kerja tetiba tekak ni rasa nak makan roti canai...tapi diluar rumah hujan selebatnya...dengan guruh berdentam dentum....tekak ni nak juga roti canai...terus call mak di kampung..tanya macam mana nak buat roti canai....kerana malam tu...adalah malam  first time aku mencanai roti...sebab selalunya aku beli roti canai segera jer...takpun beli segera dari kedai...hehehe...


Alhamdulillah rasa roti canainyer ada...tapi rupanya tak berapa nak ada...so x adalah aku nak masukkan gambarnya dalam blog ni...buat malu kaum jer....huhuhu....roti canai yang aku buat tu...aku gandingkan dengan sambal tumis ikan bilis....so memandangkan sambal tumis ikan bilis ada lagi...pagi rabu breakfast terus aku buat nasi lemak...so inilah hasilnya....


Jangan la korang nak tanya resepinyer...tersangatlah malu untuk aku menjawabnya....resepi campak2...korang pun lagi arif....hehehe....Selamat Menjamu Mata...hihihi...

No comments:

Post a Comment