Followers

Friday, 30 December 2011

Pavlova Datang Lagi..



Alhamdulillah syukur hari ni dapat memenuhi dua lagi tempahan Pavlova...tempahan kali ni diterima dari Cik Nurul Ikma yang comei lotei....dan member lama Pn. Juliyana....kali ni Pavlova aku tukar buah-buahan segarnya...dari anggur merah dan pisang kaki ke buah naga dan mangga...kiwi dan strawbery masih dikekalkan dek kerana warna dan rasanya yang menawan...hehehe...




Harap sangat kombinasi buah-buahan ni sedap juga...sbb tuan punya Pavlova belum pernah try lagi gabungan buah-buahan ni....tapi berdasarkan testimoni daripada Cik Nurul...katanya sedap....ni aku tayangkan sikit pelanggan aku yang comei dengan Pavlova aku...hihihi...



Sebagai testimoni, aku masukkan chat whats up yang diterima daripada Cik Nurul ni....hehehe...jangan marah yer dik...nanti akak bagi royalti...hehehe....terima kasih sangat sebab sudi menempah Pavlova akak.....harap2 tak serik nak tempah lagi...huhuhu...


Moga2 kata-kata Cik Nurul ni jadi perangsang dan semangat kat akak nak buat Pavlova lagi....hehehe...seronok sangat bila orang suka dengan hasil airtangan kita...duit bukan ukuran tetapi kepuasan pelanggan yang lebih diutamakan....haaa....dah macam  slogan 1 Malaysia jer dah...huahuahua...



Kepada yang belum pernah merasa kenikmatan Pavlova...apa ditunggu lagi...hihihi...

No comments:

Post a Comment