Capati




Assalammualaikum w.b.t, Selawat dan salam buat junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w....Ya Allah jauhkan aku dari perasaan ujub, riak mahupun takabur....Jadikanlah aku pada pandanganku kerdil dan jadikanlah aku pada pandangan orang lain besar....Segala yang baik itu hanya datang dariMu Ya Allah....Perkenanlah doaku agar ilmu yang aku kongsikan dalam blog ini dapat dimanfaatkan oleh seorang yang bernama ibu..dapat digunakan untuk menjamu keluarga dan anak-anak...dan anak-anaknya menjadi anak yang soleh dan solehah....InsyaAllah Ameen...



 


Beberapa hari tertangguh entry masakan dalam blog ni...tak dapat nak share Sifat Allah yang ke lapan memandangkan tetiba tak boleh copy and paste pulak dalam blog ni....nak taip rasanya macam tak sempat....sebab masa mengejar untuk sediakan makan tengahari pulak ni....huhuhu...capati ni saya gandingkan dengan kari ayam...yum..yum...jom try buat...Alahai...tak tau apa masalah hari ni tak boleh copy...nak copy resepi pun tak boleh...nanti saya cari penyelesaiaan...dah ok nanti saya pastekan disini resepinya...


 

Comments