Followers

Sunday, 8 April 2012

Chocolate Cake with Fresh Fruits


 



Assalamualaikum w.b.t, Salawat dan Salam buat junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w..para sahabat, muslimin dan muslimat....

Sifat Allah ketiga ialah.Baqa’ aitu kekal. Manusia, haiwan ,tumbuhan, dan makhluk lainnya selain Allah akan mati dan hancur. Kita akan kembali kepadaNya dan itu pasti. Hanya Allah lah yang kekal.
Semua yang ada di bumi itu akan binasa. Dan tetap kekal Wajah Rabb-mu yang mempunyai kebesaran dan kemuliaan. “ (QS. Ar-Rahman: 26-27)



























Maaf tak dapat berceloteh panjang...kek ni dibuat sebagai buah tangan untuk Pakcik dan Makcik yang sama2 menunaikan fardhu umrah hari tu....Sabtu hari tu berpeluang menziarahi mereka....rindu berjumpa mereka kerana kami suami isteri dah anggap macam ayah dan mak....tak sempat nak beli apa2 sebagai buah tangan so yg ini jer mudah....nak buat hiasan pula teringat buah2han ini jer yg ada stok....so inilah hasil seadanya...






No comments:

Post a Comment