Kuew Tiau Goreng





Wahai Tuhanku, tunjukilah aku bersama mereka yang telah Engkau tunjukkan dan sihatkanlah aku bersama mereka yang telah Engkau sihatkan dan uruskanlah aku bersama orang yang telah Engkau uruskan dan berkatilah aku pada nikmat yang telah Engkau kurniakan dan hindarilah aku daripada sebarang kejahatan yang telah Engkau tetapkan, maka sesungguhnya Engkaulah penghukum dan tidaklah dihukumkan ke atas Engkau. Sesungguhnya tidak akan hina orang yang Engkau telah muliakan dan tidak akan mulia orang yang telah Engkau hinakan. Maka Berkat Engkau wahai Tuhan kami dan Maha Tinggi.





Malam ni tiada entry yang menarik nak dikongsi..cuma kuew Tiau Goreng yang dimasak utk breakfast semalam...asalnya nampak tayangan kuew tiau goreng Zuraidah Hani kat FB...tup2... pastu tayangan keseksian kuew tiau goreng Che Sue pulak di FB...sudahnya kerana tak tahan godaan...saya pulak menggoreng kuew tiau pagi Ahad semalam utk breakfast....hihihi...Alhamdulillah.... lepas hajat....tak jadi meleleh keluar air liur ni....hehehehe...






Comments