Pancake



Assalamualaikum w.b.t ...Selawat dan Salam buat Junjungan Besar Nabi Muhammad s.a.w, Para Nabi, Sahabat-Sahabat Nabi, semua Muslimim dan Muslimat yang masih hidup mahupun yang telah meninggal dunia....Ya Allah jauhkan aku daripada perasaan riak dan takabur.....Kau kekalkanlah ilmuku dan Kau tambahkanlah rahmatMu Ya Allah....Biarlah pada pandanganku kerdil....tapi pada pandangan orang lain besar....Ameen Ya Rabbal Alamin..



Sifat Allah yang keenam iaitu Wahdaniyyah bermaksud esa atau tunggal. Hal ini sesuai dengan kalimat syahadat, Asyhadu alaa ilaa ha illallah, Tiada Tuhan selain Allah.
Sekiranya ada di langit dan di bumi ilah-ilah selain ALLAH, tentulah keduanya itu sudah rusak binasa. Maka Maha Suci ALLAH yang mempunyai Arsy daripada apa yang mereka sifatkan. “ (QS. Al-Anbiya: 22)



 


Menu breakfast saya anak beranak pagi ni.....Pancake...seperti biasa ini memang peberet diaorang...apatah lagi bila digabung dengan coklat dan strawberry syrup Hersey's..ermmm...walaweiii...hihihi..





Tapi pagi yang indah tadi berubah bila terima panggilan telefon bagitau ada problem sikit event hari ni yang berlangsung di UNITEN...so after breakfast terus siap ke sana...bila everything nampak ok...baru ler balik...apa lagi balik prepare menu lunch la pulak...huhuhu...


Comments