Followers

Tuesday, 4 December 2012

Sayur Lodeh

 
 
 
Biasa tengok tak sayur masak macam ni...biasakan??? tapi kalau rasa....ada kelainannya....rupa sama tapi rasa tak serupa...haaa....ni style masak ala2 jawa namanya.....cuma yang ni saya buat agak kering...normally sedikit berkuah sebab kita letak santan sikit....tapi dek kerana saya dah masak kari ikan tongkol...so yg ni saya keringkan kuahnya...tp rasa...tetap walaaa.....perasankan???hahahaa...
 



 
 

Selain sayur lodeh...saya gandingkan dengan kari ikan tongkol dan bawal masak merah...cukuplah hidangan tengahari buat kami sekeluarga....sajer tetiba rasa nak masukkan entry ni....nak bagi resepi pun....semua org dah biasa buatkan.....kita layan tengok gambar jer la yer...hihihi....
 



 
 
Untuk masak merah ikan bawal...saya pernah masuk entry sebelum ni...so jika nak resepi boleh jenguk kat situ...masak merah campak2......
 
 


No comments:

Post a Comment